Tiger Reggae (412.)

Tiger Reggae

Ahooj, já Vás vítám u další recenze a to na Tiger Reggae. Design celé plechovky je vlastně stylizovaný v barvách reggae a také se nese v takovém duchu pohody a "chillu". V první řadě bychom si měli říct o jakou se vlastně jedná příchuť. U názvu reggae by se dala čekat nějaká exotická příchuť a vlastně ani nejsme tak daleko od pravdy, jelikož se jedná o limetku. Jak už jsem řekl, design je v duchu reggae takže tu jsou jasně viditelné 3 barvy a to: červená, žlutá a zelená. Přes tyto 3 barevné pruhy "řve" samozřejmě tygr v černém provedení. Tato plechovka Vás svým designem určitě upoutá na první pohled a v regálu jí určitě nepřehlédnete. Teď už ale pojďme k chuti. Při otevření jde opravdu moc cítit kyselost limetky. Ale co jinýho zde taky čekat že. Opravdu se těším, že bude hodně kyselý, protože by tak správně měl být. Jestli bude příliš sladký tak budu opravdu zklamán. Nikde jinde bych to asi nejspíš neřek, ale tady se na tu kyselost opravdu těším. Barva je žlutá až taková přímo citronová. No tak uvidíme. Po prvním loku jsem opravdu velmi nadšený! Protože tak kyselý jsem ho doopravdy čekal! Až jsem z toho po polknutí zkřivil obličej. A tak to má být! Jako letní osvěžení je to opravdu super energy drink! Takže já jsem dnes velmi spokojený a ná Vás se budu těšit zas příště. Tak ahoj!


Design: 90%
Chuť: 93%