Speed Mojito (407.) + Speed Original (408.)

Ahoj, já Vás vítám u dnešní lehce speciální dvojrecenze, kde se zaměříme na energy drinky značky SPEED a to na příchuť mojito, kterou si popíšem podrobněji a original. Nejdříve se vrhnem na Original, který se nacházi ve 250ml plechovce. Design SPEEDu je velmi jednoduchý, ale přesto krásný. Zde u originálu se v písmenku "D" nachází červený trojúhelníček, kdežto u Mojita (který se nachází v 500ml plechovce) je tento trojúhelníček zelený. Dále stejně barevně designovaný jsou i "trhátka" u obou plechovek. Speed original, má klasickou tutti-frutti příchuť na kterou nemá cenu se nějak speciálně zaměřovat.
Teď se ale podíváme na Mojito. Energy drinky s příchutí Mojita mi docela chutnají, tak jsem zvědavý na tento. Barva není až tak tmavě zelená jako u jiných ED, ale docela dost světlá a vypadá velmi zajímavě. Tak doufám,že i chuťově bude velmi zajímavý. Při přičichnutí jde velmi cítit máta, kdežto po prvním loku se hodně dostává na povrch kyselá chuť limetky a až ke konci jde lehce cítít specifická chuť máty. Obě příchutě jsou skvěle vyvážené, není to ani příliš sladké ani kyselé, přesně hezky mezi. Já jsem tedy s tímto energy drinkem velmi spokojený. To už budu pro dnešní recenzi vše a těším se na Vás u další. Tak ahoj!

Speed Original
Design: 85%
Chuť: -----

Speed Mojito
Design: 85%
Chuť: 89%