Rockstar Freeze Frozen Watermelon (343.)

Rockstar Freeze Frozen Watermelon
Ahoj, já váš vítám u další recenze, tentokrát na Rockstar Freeze Frozen Watermelon. Již podle názvu můžeme zjistit, že se budu jednat o ED s příchutí melounu. No tak uvidíme. Nejdřív ale DESIGN. Tato plechovka se nijak extrémně neliší od ostatních Rockstarů, typická hvězda, nápis Rockstar pod tím Freeze a jako potisk jakýsi vír. Plechovka je hlavně díky příchuti melounu červená. Tak uvidím jestli bude chutnat líp než melounový Big Shock!, který mi svou chutí připomínal žvýkačku. Při přičichnutí žvýkačku necítím, spíše mi to připadá jak nějaké melounové bonbónky. Ani barva, není tak červená jako u BS!, ale spíše růžová. Oh...můj....bože..... Tak to jsem opravdu nečekal. Ta chuť je naprosto boží. Není tolik sladká, ani kyselá, přesně mezi. Teď mě mrzí, že jsem jich nekoupil víc, ale jelikož, práve dokončuji řidičák, tak se  těším až si pro něj sjedu a nakoupím ve větším :) Tak zas někdy ahoj :) 

Design: 85%
Chuť: 95%