Burn Apple Kiwi (410.)

Ahoooj já Vás vítám u další recenze a to na Burn s příchutí Jabka a Kiwi. Energy drink se nachází v 355ml plechovce. Pojďme nejdřív k designu. Tento Burn je již situovaný v novém designu, tudíž s pozměněným plamenem a navíc díky příchutí jabka a kiwi je tento plamen zelený, stejně tak, jako nápis Burn i název příchutí. Mě se tento nový design líbí mnohem víc, než ten starý a proto hodnotím docela pozitivně. Teď k chuti. Při otevření jde opravdu velmi cítit jablko, podobně jako při Big Shocku! Apple. Po nalití do skleničky zažívám lehký šok, kdy zjistím, že energy drink je jasně modrý. Nu proč ne. Příchuť je opravdu velmi zajímavá, protože nevím kterou chuť mám cítít dřív. Zdá se mi, že nejdřív necítím vůbec nic a pak najednou úplně všechno. Je to opravdu zajímavé. Důležité je, že příchuť není ani moc kyselá ani sladká, je to hezky mezi a proto je tento energy drink velmi podařený jak designově tak příchuťově. Já jsem tedy spokojen a na Vás se budu těšit u další recenze. Ahooj

Design: 87%
Chuť: 88%