Big Shock! Lemon & Grapefruit (Non-Carbonated)

Ahoj, já Vás vítám u další recenze a tentokrát na druhou novinku od Big Shocku! Jedná se o příchuť Citron a Grep a navíc k tomu se jedná o nesycenou variantu. Pokud máte pocit, že jste takovou kombinaci u BS! už viděli, tak nejste daleko od pravdy, jelikož se již dříve objevil Big Shock! Sporty, který byl stejně jako tento s příchutí citronu a grepu a taktéž neperlivý. U mě se setkal s poměrně kladným hodnocením (i když neperlivé energy drinky moc nemusím), bohužel jsem ho měl dříve, než jsem založil tyto stránky. Doufám tedy, že mě ani tato "novinka" nezklame. Design se nese ve stejným duchu, jako předešlý   Big Shock! Blueberry & Raspberry   a taky jako všechny redesignované staré příchuťe, takže zde není co jiného dodávat. Vrhneme se rovnou na příchuť. Při přičichnutí jde opravdu velmi cítit citrón a ta jeho neskutečná kyselost. Tak uvidíme po prvním loku. Bohužel, chuť je taková nevýrazná, nevíte co máte cítit dřív, jestli tu lehce kyselou chuť citronu a nebo tu sladší složku toho grepu. Bohužel ani jedno nejde cítit tak, jak by se dalo očekávat. A samotnému požitku nepřidává ani to, že je nesycený.. Pro tentokrát bohužel zklamání a já se zas budu těšit u další recenze. Ahoj!

*Za poskytnutí tohoto energy drinku bych chtěl moc poděkovat jedné speciální osobě, své největší fanynce a největší lásce na světě* Děkuju :)))))))
                                                                              
Design: 85%
Chuť: 35%